Pluggar i bibliotek

Hejsan, hejsan! Förlåt mig såå mycket för usel uppdatering! Sanningen är att jag har varit lat men också haft noll inspiration! Det ska bli bättre, promise! Just nu sitter jag i biblioteket och pluggar med Klara! Vi har haft jättelång håltimma så vi har gjort allt för att få den att gå fortare haha. Men nu börjar det närma sig så vi ska alldeles strax börja röra oss mot klassrummet! Hämta böcker osv. Jag har inte bara suttit och pluggat om ni nu tror det! Jag har har gjort lite ärenden här i stan också så det känns riktigt bra! Efter skolan ska jag hem direkt! Kommer att jättebråttom verkligen så det blir att springa till bussen! Ska nämligen till gymmet och jag har en tid att passa osv. Det löser sig nog! Men nu måste jag gå, vi hörs! Puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0