LEARNING IS A GIFT, EVEN WHEN PAIN IS YOUR TEACHER

Hej på er! Ledsen att det inte blivit någon bloggning i helgen men jag har haft fullt upp med skolarbetet. Har två stora redovisningar både måndag och tisdag så det är mycket som behöver förberedas om man säger så! Och ibland får bloggen tyvärr lida på grund av detta. Var hur som helst hemma hos Cecilia igår och pluggade massor. Vi satt verkligen hela dagen med några korta pauser i mellan. Jag trodde inte att jag skulle få gjort så mycket för jag tycker alltid det är svårt att komma igång osv. Men jag fick gjort mer än vad jag trott så det känns riktigt skönt nu. Har ungefär halva jobbet kvar nu så jag lär göra klart det fort, vill bara bli av med skiten haha. Gillar inte att göra tal för det tar så lång tid att göra och sedan behöver man ju öva as mycket innan så att man inte står där framme och inte kan någonting...Nej men det ska nog gå bra. Det har gott bra de andra tusentals gångerna så ah, haha. Just nu sitter jag och förbereder inför en redovisning som är imorgon då. Har inte gjort så mycket inför det så jag kände att det var dags att kolla på vad är jag egentligen ska prata om, vilket är vindkraft. Men jag börjar känna mg klar nu så det är dags att jobba med andra saker nu. Som ni hör har jag en pluggsöndag. Har därför inte så mycket att säga till er om vad jag gjort/gör osv. Det blir nog att jag sitter här resten av dagen och skriver, skriver & skriver och förhoppningsvis blir jag klar med något! Hoppas att ni har en bra söndag <3 Kommer kanske upp ett roligt inlägg ikväll. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0