Redo inför skolan

Hejhej! Ligger just nu i sängen och ska sova alldeles strax! Idag var jag ledig och hela dagen var jag bara hemma! Har slappat på altanen i solenstolen, städat mitt rum, bäddat rent osv. Var väldigt skönt att bara få fixa med saker nu innan allt börjar! Känns som att jag har mer ordning på mina saker och så. Hur som helst så är det första dagen i skolan imorgon! Ny skola, nya klasskamrater, nya lärare osv! Allt kommer vara nytt för mig. Känner mig bara liite nervös hehe. Det blir säkert bra detta <3 Men nu måste jag sova så att jag är pigg & glad imorgon! Efter skolan ska jag äntligen få träffa bästa Cecilia! Vi har inte träffats på flera veckor och jag har saknat henne såå <3 Godnatt
Bästis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0