Fattar nada

Hej på er! Hoppas ni har en fin lördag! Tycker dagen bara har gått så fort. Klockan är liksom redan efter klockan sex nu. Herregud, jag får panik! Men jag har fått gjort bra saker idag, vilket känns väldigt bra. Har skrivit på mitt tal och är nästan klar! Bara slutet kvar att skriva i stort sätt. Och just nu ligger jag och läser en bok på spanska som man skall vara klar med på tisdag, hoppsan hehe. Fattar nada och vet ärligt inte vad jag ska göra haha. Man ska redovisa om den, på SPANSKA!? Kan inte mena allvar. Ja, vi får se vad som händer. Fortsättning följer typ... Haha. Nej men jag är inte långt ifrån att lägga ner det och skita i det. Blir bara arg när jag öppnar boken, läser och inser att jag inte förstår något... Hur som helst har jag planer för kvällen! Ska träffa Disa förhoppningsvis <3 mysigt. Känner att jag måste hitta på något roligt också, kan inte bara vara skola hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0