Godnatt imorgon är det julafton!

Godkväll på er!
 
Jag har spenderat kvällen i soffan med mina kära familj. Det är uppesittar kväll så vi har smakat på skinkan och kollat på TV4 Bingolotto. Programmet är ju inte slut förens midnatt så vi kommer nog sitta uppe länge och mysa. Finner inga ord till hur mycket jag älskar just den här dagen & kvällen innan julafton. Dan före dopparedan med ett finare ord haha. Åhh vad jag lääängtar tills imorgon! Är så nyfiken på mina julklappar hihi. Har önskat mig allt möjligt så det är därför jag är extra nyfiken...
 
Nu ska jag forsätta att njuuuta av denna kvällen och sedan ska jag hänga upp en strumpa vid sängkanten innan jag lägger mig! Får hoppas på att nissen kommer inatt och lägger något paket där. Detta är något jag gjort enda sedan jag var ett litet barn. Jag tycker att det är lika spännande fortfarande även fast jag är äldre nu...

Kommentarer
Postat av: Linn - foto och vardag

Du har en himla fin blogg! Önskar dig en GOD JUL också! :D

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :) God jul!
None None

2012-12-24 @ 07:48:58
URL: http://linnhalvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0