WHEREVER YOU GO,GO WITH ALL YOUR HEART

Hej på er!
 
Har ni haft en bra dag?
 
Har haft en jättebra dag på schillerska idag också! Slutade 14.20 och då drog jag och min nya klasskamrat Cecilia till Akademiska bokhandeln och köpte lite saker till skolan. Jag köpte två stora kollegieblock, två pennor och en mapp. Känns jätteskönt att jag fick köpt det nu, för strax kommer jag behöva matrialen när jag pluggar och antecknar på lektioner osv. Så det är braaaa!
 
Annars så gör jag inte så mycket just nu, sitter med in kalender och skriver in lite viktiga saker som kommer framöver. Är ganska trött idag känner jag så jag kommer nog inte göra så mycket mer än det jag gör nu haha! Fick min första skolbok idag och vi fick läxa att läsa lite på de första sidorna i den så det är väll det jag ska göra men annars inget annat. Sköönt!
 
Men nu ska jag fortsätta med det jag gör, vi hörs kanske ikväll med något skojigt inlägg!
 
Puss & kram
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ceciliaaa

Jag gillar din bloogg, hehe!

Svar: Tack så mycket! :))
None None

2012-08-23 @ 20:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0