Lässtund

Hej värdefull!

Hur är det?

Idag var det min andra dag på gymnasiet och det var jättebra! Igår hade vi rundturer på skolan, och idag hade vi mest "lära känna lekar" Jag tycker att sådana lekar kan vara lite si sådär men samtidigt tycker jag de passar alldeles utmärkt i sådan sammanhang då man ska lära känna massa personer.
När vi hade "lekt" litegrann, fick vi se vårt schema som ska gälla hela 1:an. Jag var lite spänd på hur det skulle vara men jag känner mig nöjd, och det verkar min nya klasskamrater också vara.

Har annars inget mer att säga om dagen förutom att den var jättebra haha!
Är bara lite trött, så ligger i sängen och läser. Läsa brukar jag nästan aldrig göra, eller jo jag läser mycket på datan som bloggar och sånt. Men böcker brukar det vara lite mer sällan, då jag inte oftast hittat några riktigt bra som jag fastnat för ordentligt. Men när jag var iväg med mamma igår så hittade jag en som jag även har hört ska vara bra!

Boken heter "14 år till salu" och är skriven av Caroline Engwall. Jag öppnade boken för en liten stund sedan och började läsa och jag tycker redan nu att den är bra och en liten smula spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0