Torsdagstrött..

Hej fina du

Torsdag idag vilket betyder att det är helg imorgon igen..??! Som jag sagt tidigare så vet jag inte var dagarna tar vägen. Men det är sjukt härligt med helg då jag är så vansinnigt trött. Hade psykologi prov sista lektionen och efteråt när jag skulle hem kändes det som att jag skulle svimma. Kunde knappt stå på benen, som om kroppen sa ifrån att det är dags för vila. SÅ idag har jag bestämt mig för att ha en pluggfri torsdag. Ska försöka i alla fall. Har inga läxor eller så tills imorgon men en hel del till nästa vecka som jag skulle behöva börja på.. Men för tillfället säger mitt huvud "stopp, det räcker med information". Får inte in mer. Ska vila i soffan och därefter avgöra ifall jag orkar göra något plugg eller inte. Hoppas du haft en bra torsdag <3

Puss
/ I

Kommentarer
Postat av: Sofia

Trötta inte ut dig för mycket Bella <3 ibland måste man faktiskt vila :)

2014-10-09 @ 18:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0