Dränkt i plugg..

God eftermiddag kära läsare!

Bloggen har fått lida de senaste dagarna på grund av allt plugg som bara blir mer och mer just nu. All tid läggs på det eftersom skola kommer före bloggen.. så himla tråkigt men sant.
Har jobbat intensivt med både planeringen av mitt GA och även engelska och andra saker. Denna vecka är ganska tuff men jag kan sakta men säkert bocka av allt som ska göras vilket är skönt! Varje sak kan inte bli perfekt men jag gör mitt bästa som jag alltid gör. Nu måste jag sätta mig och plugga samhällskunskap inför provet på fredag. Hela min onsdagskväll kommer bestå utav endast plugg. Inte roligt men vad är det man brukar säga? Den som kämpar får sitt pris!
Hoppas du haft en bra dag fina <3

"Hej bakom tekoppen".






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0