Långhelg!

Godkväll på er! Det är onsdag idag fast man kan ju säga att det är fredag! Så skönt att det är långhelg nu, iiiiiihh! Åh vad jag ska njuta! Just nu ligger jag i soffan och myser och har smällt den goda middag jag åt förut med familjen. Alldeles strax ska jag och syster smälta choklad och doppa med jordgubbar, yummi! Sedan får jag se vad jag gör resten av kvällen... Blir nog att jag sätter på någon film om jag orkar hålla mig vaken. Är så sjukt trött från dagen redan känner jag. Det tar på extra på krafterna att hoppa på kryckor... Men snart ska jag förhoppningsvis klara mig utan dem. Hoppas ni har haft en fin dag och att kvällen fortsätter likadant! Puss & kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0