23:e maj

Hej på er! Idag har jag varit hemma hela dagen! Vi hade friluftsdag i skolan idag då vi skulle ha orientering men eftersom jag har opererat mig, kunde inte jag vara med på det. Orienteringen var våran enda lektion så därför är jag hemma. Hela dagen har jag suttit och skrivit klart inför en svenska redovisning imorgon. Känns riktigt skönt att jag fick klart detta i lugn och ro idag. Nu ska jag bara finslipa det lite och kanske lägga till något om det behövs, annars klar! Resten av eftermiddagen och kvällen tänkte jag börja repetera massor inför ett historia prov nästa vecka. Har lite panik inför det provet för det är så mycket man ska kunna och det är svåra grejer.. har en en till redovisning nästa vecka som jag också måste förbereda mycket inför. Så alltså det plus historia provet... Det är så typiskt mig att flytta allting framför mig. Har haft tid på mig men det är alltid såhär för mig i slutet innan sommarlov och allt, lite skoltrött är jag allt nu! Men, men det ordnar sig. Hoppas att ni har haft en fin torsdag! Kanske att jag lägger upp vad jag fick i födelsedagspresent någon dag om ni vill se? Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0