3:e december

Hejsan, hejsan!
 
Idag har jag haft en as go dag. Älskar verkligen måndagar! Vet inte vad det är,men de är bara så bra.Börjar sent varannan måndag och då har jag två lektioner och sedan är dagen slut! Historia på förmiddagen och sedan idrott. Idag hade jag historia prov så då räknar jag det inte som en lektion riktigt eftersom man bara sitter och skriver hur länge man vill typ. På idrotten hade vi någon rörlighet sak. Det var tio stationer där det fanns olika slags övningar. Jag är inte speciellt vig eller rörlig så det gick väl inte så jättebra haha! Men det var roligt ändå att få testa sig lite.
 
Sedan nu på eftermiddagen/kvällen övade jag koreografi med Felix som jag ska uppträda med på söndag! Det går jättebra nu tycker jag och allt börjar sätta sig riktigt bra tycker jag, vi lär oss in allt snabbt med andra ord! Vi vet ju hur vi ska göra och sånt så vi finslippade mest på inlevelsen idag! Jätteroligt ska det bli. Ser verkligen framemot söndag nu, då man äntligen får visa upp allt som man jobbat och slitit för! Nu ska jag fortsätta att träna mycket på sången hemma bara så det blir riktigt bra!
 
Imorgon är det tisdag och det är ingen dag som jag tycker är så bra i skolan,för jag börjar jäääätetidigt och måste gå upp as tidigt för att hinna till skolan! Usch, kommer vara trött hela dagen imorgon som jag alltid är på tisdagar. Jaja, that´s life! Man får bita ihop och kämpa, så är livet ibland! Men nu ska jag hoppa i duschen så att jag slipper göra det imorgon bitti! Sedan ska jag lägga fram vad jag ska ha på mig imorgon, alltid lika svårt att bestämma nämligen...
 
Vi hörs!
 
Puss & kram
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0