Börja blogga igen?

Herregud vad längesedan jag skrev här. Om jag inte minns helt fel så tror jag det var 14:e oktober 2014, alltså i höstas (!!) som jag tog en paus från bloggen. Men det blev egentligen ingen paus, utan jag slutade blogga helt. Sedan jag tog den där "pausen" har jag funderat mycket på om jag ska eller inte ska blogga igen. Jag har inte kunnat bestämma mig för hur jag ska göra men jag kan sakna det ibland.. I höstas hade jag ganska höga krav på bloggen som gjorde att jag istället mådde dåligt och så ville jag inte ha det. Att blogga ska ju kännas roligt! Idag är det 26 maj och jag tar studenten om en vecka, det är helt sjukt! Ofattbart att det snart är ett år sedan som jag påbörjade mitt sista år i skolan. Vilken resa jag har gjort och som jag har kämpat i alla dessa år. Jag är så innerligt stolt över mig själv och att jag tagit mig igenom så mycket. Vad kan jag säga mer? Jag ser väldigt mycket framemot studenten helt enkelt, sätta på mig min fina mössa och min bedårande vackra studentklänning! Idag var första gången på länge som jag faktiskt kände för att skriva av mig lite. Vad tycker ni, ska jag börja blogga igen? All kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0