Lördag- 27:e september

Hej Lördag! Riktigt skönt med helg och jag försöker njuta varenda sekund! Tog mig en sovmorgon idag och sedan gick jag upp och åt frukost med familjen. Har inget alls planerat idag, har duschat och städat upp i rummet bara. Men jag har ganska mycket skolarbete som jag skulle behöva lägga några timmar på. Brukar i vanliga fall inte plugga på lördagar då mina söndagar brukar vara till för en så kallad "pluggdag". Men ibland kan det vara skönt att få gjort så mycket som möjligt på lördagen så att inte allt som man behöver göra läggs på söndagen. Vill ha tid över till annat som exempelvis träning osv. Hur som helst så ska jag alldeles strax äta lunch och sedan sätta mig med allt i lugn och ro. Ska försöka komma på några intressanta inlägg till bloggen också senare idag. Hoppas ni har en underbar dag, puss
Bilder: Weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0