En helt ok måndag

Godkväll på er!
Ligger i soffan och degar, är hur trött som helst.. Har i alla fall haft en helt okej start på denna vecka! Har temavecka nu så det är ganska lugnt. Tycker det är bra att bryta mönstret och göra lite annat i skolan än att bara ha massa vanliga lektioner hela tiden. 

Idag var jag och Madeleine ute på lunchrasten och åt thaimat, börjar bli standard för oss haha. Men svårt att motstå så himmelskt mumsig mat <33
Därefter slutade jag runt 4 på eftermiddagen.

Hoppas ni har haft en fin dag vänner, nu ska jag fota till ett litet inlägg åt er och sedan blir det mys i soffan för min del, resten av denna måndagskvällen!
Puss på er 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0