Äntligen sommarlov!




Min fina vän
Godkväll på er!
Åh vilken underbar dag jag har haft! Hade skolavslutning från 10-12 och därefter mötte jag upp Disis och åkte till Ica en sväng för att köpa massa gott för att sedan ha en smarrig brunch tillsammans och fira att det ÄNTLIGEN är sommarlov!! Herregud kan inte fatta att årskurs 2 på gymnasiet är avklarat.. Jisses vad tiden går fort! Det har varit ett tufft år med otroligt mycket plugg men nu är det över och det känns otroligt härligt! Nästa termin är man äldst på skolan, ser jag mycket framemot, hihi. Men för att orka med 3:an, behöver jag få vara ledig nu och bara få njuta av sommaren! Ska göra som Håkan sa, "ut och fånga sommaren" <3

Nu ska jag fixa och redigera med lite bilder som kommer upp i ett inlägg lite senare och därefter sticker jag ner till havet för att suga ut det sista av den här härliga dag, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0