Söndag

Hejsan!
Idag är det söndag och för mig betyder det pluggdag.. Jag ska säga att jag är inte speciellt taggad på det men jag måste så det är bara att bita ihop och köra!! 
Sedan är det bara att förbereda sig inför kommande skolvecka. Jag har försökt ändra mitt tankesätt mer inför det nya året som börjat, 2014 Jag har lätt tänkt att det mesta är tråkigt och jobbigt men nu varken vill eller ska jag tänka så för ALLT blir så mycket mer jobbigt och tungt i skolan då. Och så behöver det inte alls vara så länge man ändrar sitt mindset! För skolan ska vara rolig och ja det kan jag hålla med om att den inte alltid är, ibland känns det extra tungt, svårt osv. Men så långe man har viljan att kämpa så får man sitt pris tillslut! Priset kan vara vad som helst, kanske att du nått upp till det betyget som du lagt otroligt mycket tid på. Då är det faktiskt värt att kämpa! 

Nu fick det bli ett litet speciellt inlägg idag men jag tycker det är viktiga saker att tänka på.

Önskar er en fin söndag, skriver senare <3 kram på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0