Lite om 2013

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gick på Justin Bieber konsert i Stockholm!

2. Förändrades någon/några av dina vänner i år? Ja det skulle jag nog säga

3. Vilka länder besökte du? Danmark

4. Är det något du saknar 2013 som du vill ha 2014? Är det något jag saknar och vill ha 2014 så är det KÄRLEK!

5. Vilket/vilka datum kommer du alltid att minnas? Oj, svårt! Men skulle säga 22 april.

6. Största misstaget?
Vet inte

7. Bästa köpet? 
Hm.. Min fina höstjacka tror jag! Den har använts flitigt och jag är såå nöjd. Kommer definitivt komma till användning även nästa höst!

8. Vad spenderade du mest pengar på?
På mat hehe

9. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja mycket! Bland annat när jag fick högsta betyg på en religionsuppgift som jag kämpat med i flera veckor och som dessutom var på sommarlovet :))) och Justin Bieber konserten såklart! 

10. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
Wake me up, Am I wrong, Counting stars, La la la, Wrecking ball, Animals och många, många fler! <3

11. Blev du kär?
Nope! 

12. Favoritprogram på TV?
Solsidan & Johan Falk

13. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara mer på alla stunder och stressat mindre

14. Planer för 2014?
Träna mycket! Springa ska jag göra! Fira min 18-årsdag!! :D Njuuuuuta av livet fullt ut! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0