26:e januari

Hej på er!
Har varit tvungen att lägga bloggen åt sidan den här helgen som ni kanske märkt.. Har mycket plugg nu nämligen. Idag har jag suttit hela den här söndagen med mitt argumenterande tal som jag ska hålla imorgon (nervös)
Men jag blev äntligen klar med det för en liten stund sedan och det känns bra, Är ganska nöjd

Just nu ligger jag i min mysiga och sköna soffa och kopplar av en stund från plugget! Behöver en paus innan jag ska fortsätta med engelskan. Grammatik prov imorgon..

Hoppas ni haft en bra dag och att ni får en fortsatt fin söndagskväll! Kramisar <3

Det här vackra hjärta fick jag av min älskade mamma för ett tag sedan <3 det hänger så fint i mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0