Helt slut i kroppen..

Godkväll på er!
Oj vilken dag det varit, slutade inte så värst sent idag men dagen har ändå kännts stressig på något sätt. Tror det är vädret som påverkar.. Regnade hela dagen idag ju, blä!

När jag kom hem slängde jag i mig lite mat och sedan stack jag till gymmet så det är därför det blir så sen bloggning nu.. Hann inte förut. Hur som helst så körde jag dubbelpass idag och det var riktigt tufft men jag kämpade hårt och mjölksyran bara sprutade. Känslan efter hård träning är obeskrivlig och jag vill bara köra mer och mer!
Men nu är det dags för vila och SÖMN! Är så tröööött. Imorgon är jag ledig och då ska jag plugga massor inför två kommande prov.

Godnatt & sov gott <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0