Back to school tomorrow

Godkväll!
Har haft ett bra avslut på helgen och lovet. Det har regnat hela dagen idag så jag har bara tagit det lugnt faktiskt. Kollat på OS, myst i soffan, läst bloggar, fixat naglarna osv. Imorgon är det tillbaka till skolan igen och det känns ganska bra. Lite segt är det såklart efter att ha haft ett härligt februarilov utan massa måsten, Sköna sovmorgnar osv.
Kommer sakna..
Men jag är väldigt nöjd med
mitt lov! Hunnit med mycket roligheter så det är bra <3
Går bara ett litet tag i skolan och sedan åker jag på en härlig skidsemester med familjen, längtar sååå! Älskar att ha något att se framemot.

Nu ska jag fixa med det sista innan morgondagen och se till så att jag inte glömmer något viktigt!
Godnatt <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0