20.2.14

Godkväll finisar
Pluggar matematik just nu och har gjort i drygt en timme! Provet är imorgon och det känns helt okej, jag ska göra mitt absolut bästa så att jag får godkänt. Det är ganska svåra saker vi håller på med nu så det gäller att plugga mycket..

Men bortsett från matten så har jag haft en helt ok dag, gillar inte torsdagar i skolan för dagen är så lång och jag är alltid helt slut när jag kommer hem, värsta dagen på veckan med andra ord. Men jag ska verkligen inte klaga för det är ju faktiskt fredag imorgon, åh underbaaaart! <3
Min helg kommer bestå av en hel del plugg men också träning och myyys

Nu ska jag strax avsluta här och göra mig en mumsig fruktsallad, puss på er 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0