Cozy morning


Morning!
Vaknade för en stund sedan och har precis fått i mig en smarrig frukost. Färskpressad apelsinjuice och yoghurt med müsli, äpple, krossade linfrön och kanel! Väldigt gott.
Idag är det onsdag och imorgon är det skolstart. Börjar 3:an vilket är heelt sjukt och ofattbart. Min gymnasietid är snart över, herregud.. 
Minns första dagen på gymnasiet, så rädd och liten man kände sig och vad mycket nytt det var för en. Glömmer aldrig den dagen.. 
Jag tror att det kommer bli ett roligt & spännande sista år, hoppas jag iaf. Så mycket man har att se framemot som händer i slutet också, Bal & studenten. Men det dröjer ett tag tills dess men på min resa dit ska jag njuta och göra mitt bästa i skolan! 

Idag ska jag städa, ta det lugnt, blogga & förbereda mig mentalt inför skolstarten.
Hoppas ni får en fin dag, puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0