En mycket bra tisdag!

God kväll mina läsare!
Har haft en väldigt bra tisdag måste jag säga! Tycker verkligen om den temaveckan som vi har i skolan just nu. Imorse var vi på Bio och lite senare fick vi besök av Bris (barnens rätt i samhället) det var en otroligt lärorik lektion. Vi fick sitta i grupper, diskutera och svara på frågor osv. Imorgon har jag inte full koll vad som händer, men det återstår att se ;) spännande, hoppas det blir något intressant som hänt de två senaste dagarna.

Hur som helst så kom jag hem ifrån gymmet för en stund sedan! Är nöjd över min insats idag. Körde hårt och det kändes i hela kroppen verkligen. Druckit ordentligt med vatten och fått i mig en mumsig fruktsallad med ananas och jordgubbar <33 inte helt fel asså!

Nu är jag alldeles strax redo för att sova!
Hoppas ni har haft en underbar dag och start på härliga april!
Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0