Onsdag

Hej på er! Jag mår fortfarande inte bra! Vaknade imorse och kände att min förskyldning blivit värre.. Fast mitt halsont är över vilket känns skönt! Idag har jag bara legat i soffan, druckit mängder av saft, ätit panodil och följt Barack Obama på tv, som just nu är på besök i Sverige!! Så himla häftigt tycker jag att han tar sig tid och kommer till vårt lilla land. Det har varit extrasändningar på tv hela dagen och jag har följt exakt allt! Presskonferensen, bilkotegen osv osv! Väldigt intressant. Hur som helst så har jag precis tagit mig en varm & skön dusch och ska alldeles strax bädda ner mig i soffan igen! Senare blir det att kolla på idol <3 jag blir hemma imorgon också för jag känner mig inte redo att gå till skolan än tyvärr.. Bäst att stanna hemma och bli helt frisk tror jag! Hoppas nu haft en bra onsdag och att ni får en fortsatt fin kväll <3 P.S säger stort grattis till Queen B som fyller 32 år idag! En av mina största idoler <3

Kommentarer
Postat av: Rama

fin blogg! kram :)

2013-09-04 @ 20:14:42
URL: http://ramaaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0