Idag är Bella glad

Hejsan goingar! Idag har det varit en bra dag! Helt okej lektioner osv. Direkt efter skolan, stack jag till frissan för att äntligen få klippa mitt hår! Usch så slitet det var! Jag har ganska långt hår också så det var samtidigt skönt att bli av med lite längd. Klippte nästan en decimeter faktiskt! Känns skönt. Älskar känslan efteråt! Håret är så lent det kan bli och så luktar det ljuvligt av alla goda & skonsamma produkter som de haft i! Köpte ett riktigt fint schampoo också från märket Lanza som jag är riktigt nyfiken på att testa! Tycker det är så roligt att testa nya produkter hihi. Hur som helst åkte jag iväg och kollade lite i affärer med mamma efteråt! Fick köpt min älskade höstjacka! <3 den sitter väldigt fint på och jag är supernöjd! Jag lägger upp bilder på den imorgon då jag är ledig för nu är det för mörkt ;))) Nu blir det mys i soffan framför Idol! Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0