Hösten närmar sig

Åh vilken skön och mysig söndag jag har haft! Har tagit det lugnt, skrivit på min artikel, träffat farmor, ätit goda höstäpplen och dessutom ätit en riktigt god middag! Jag har inte haft någon söndagsångest alls vilket känns bra. Jag älskar hösten och jag tycker verkligen det är mysigt att det börjar bli kallare ute. Börja klä sig mer och mer i stora stickade tröjor och fina halsdukar & vantar i alla möjliga färger!

Ser också framemot att umgås med mina fina vänner, träffas på fik, luncha i stan osv! Har redan lite saker inbokade i min kalender. Tror det kommer bli en bra höst! ;)

Nu ska jag kolla klart på Wallander och sedan sova, godnatt <3
Riktigt fina & mysiga ljuslyktor som är köpta i Haga! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0