Fredagskväll

Hej finisar! Idag har jag mått mycket bättre än gårdagen! Jag blir bara bättre och bättre för varje dag som går och det känns så otroligt skönt. Jag stannade hemma idag också för det är alltid bra att ta en extra dag och känna efter, vila sig osv. Nu har jag hela helgen också och det känns bra! Har inga speciella planer men ska i alla fall försöka komma ut då jag hört att det ska bli riktigt fint & varmt väder i helgen. Jag har inte varit ute på 3 dagar eftersom jag mått så dåligt, så jag mår nog bara bra av att få komma ut och andas lite frisk luft! Så fort jag blivit helt frisk, lovar jag att det blir vanlig bloggning igen! <3 Hoppas ni har en fin fredagskväll! Puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0