Nu är det höstlov!

Hej fina ni! Åh äntligen är det höstlov! Känslan att man inte ska till skolan på ett tag nu är obeskrivlig. Jag har inte så mycket inbokade saker på mitt lov, utan kommer ta det mesta spontant! Ska träffa kompisar, framförallt min kära vän Cecilia som jag inte ens minns när vi sågs sist. Sedan kommer jag behöva plugga ganska mycket. Lite varje dag men absolut inte hela dagarna! Kommer finnas mycket tid till annat också förhoppningsvis. Kommer även bli mycket träning, gymmet, utomhus osv. Jag ser verkligen framemot det här lovet! Känner på mig att det kommer blir superbra <3 Hur som helst så är det fredag eftermiddag och jag kom precis hem från skolan. Har hunnit äta mellanmål och inte så mycket mer. Ikväll blir det myskväll hemma! Känner att jag behöver ta det lugnt då det varit många händelserika helger nu på ett tag, vilket självklart varit jättekul men samtidigt sena kvällar på det som gjort att man förlorat sömn osv. Så därför känner jag bara för att käka en god middag, chilla framför tv:n och sedan sova hyfsat tidigt! Men nu ska jag skriva klart en krönika! Hoppas ni har haft en fin fredag! Puss & kram / Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0