Sköna söndag

Godkväll mina vänner!
Då var detta höstlov över! Helt galet vad fort det gick om ni frågar mig. Helt plötsligt var det fredag och nu är helgen också över. Allt bara springer iväg! Men jag har haft en härlig och avslappnad ledig vecka. Finns egentligen inte så mycket att sammanfatta egentligen. Men i måndags fick jag besök av min lilla söta kusin sedan var jag bara hemma och slappade i mitten på veckan, gjorde lite skolarbeten osv. Sedan var jag ju på freeport i fredags och det var kul!! Även fast jag inte gjort så mycket så är jag ändå jättenöjd med mitt lov! Varit såå skönt och välbehövligt att fått sova ut ordentligt på morgonen så nu känns det bra. 

Jag har inte haft någon söndagsångest alls idag över att det är skola imorgon. Jag känner att jag fått ladda batterierna, och ska jag vara helt ärlig så längtar jag efter att köra igång igen!  Är ju liksom bara sex veckor kvar till nästa lov haha. Det är bara att kämpa på så är vi där snart! 
Annars då? Har städat och plockat iordning i mitt rum idag och rensat ut gamla papper ur min mapp, känns så skönt efteråt! Nu har jag ordning på allt.

Ska fixa iordning inför morgondagen, ha en fortsatt bra söndagskväll! <33






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0