Lugn söndag

Hellu! Jag har verkligen haft en riktigt grym helg! igår var det mammas födelsedagsfest vilket blev så otroligt lyckat! åh! Så himla underbara människor det var så kom, både släkt och vänner. Allt för min älskade mamma <3 Det bjöds på god mat, fika och livemusik hela kvällen (!!) Och jag var en av de som uppträdde live hihi. Jag sjöng "Utan dina andetag" av Kent. Jag rörde folk till tårar och folk berömde mig under hela kvällen. Det värmer i hjärtat, tack så mycket underbara ni <3 Den här söndagen har jag inte gjort så mycket. Det har varit lugnt. suttit med ett skolarbete som tillslut blev klart, äntligen! Ska fixa lite till med det och sedan plocka fram dammsugaren och köra en städning i rummet. Kan behövas! Men först och främst ska jag kolla igenom alla bilder och förhoppningsvis kommer det upp några här på bloggen ;) Kram / Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0