Fredag

Hejsan!
Har haft en riktigt bra dag! Var på freeport med familjen och kikade runt. Gillar egentligen inte outlet ställen så mycket men det var ett tag sedan jag var där sist så det var bara kul att åka dit, gå runt och kolla. Hittade inte så mycket men fick i alla fall med mig en jättefin glas skål från märket iittala som jag ska ha i mitt rum, tror den kommer passa jättefint där! Jag älskar ju allt som har med inredning och göra så jag tycker det är superkul när jag hittar fina saker. Har massa idéer och vet redan nu vad jag ska önska mig för mer inredningssaker i julklapp hihi <3

Hoppas ni haft en bra fredag! Nu har idol börjat så ska kolla lite på det. Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0