En bra torsdag!

Hej mina fina!
Det har varit en riktigt bra dag! Började tidigt och skulle gått sen dag fast vi fick sluta två timmar tidigare vilket var så otroligt härligt! Hade Book talk i engelskan sista lektionen och det gick faktiskt bra! Jag var jätte nervös innan och gick runt och oroade mig men när det väl var gjort så var det faktiskt inte så farligt. Skönt att det är över nu och att jag kan stryka det från min "att-göra-lista-innan-jullovet"! 

Påvägen hem efter skolan gick jag hem till Amandisen en stund och umgicks lite med henne! Vi gjorde inte så mycket men det var mys! <33

Har inte gjort så mycket den här torsdagskvällen. Monterade upp mitt nya nattduksbord förut, jag är super nöjd!! <33

Nej, nu ska jag äta lite kvällsfika och sedan sova!

Kyss 
I miss summer 2013..<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0