Söndag

Hej! Åh har haft en riktigt härlig helg! Fint väder, gbg varvet, 50- års kalas och plugg. Jag är jättenöjd. Just nu ligger jag i soffan och myser samtidigt som jag kollar igenom NO:n Har nämligen prov imorgon... Får se hur detta kommer gå. Är väldigt trött på plugg och skolan i överhuvudtaget så det går väl sådär med att plugga osv. Men nu är det verkligen inte långt kvar till sommarloooov!! Kämpa, kämpa in i det sista så är jag klar med ettan, känns skönt. Hoppas ni har haft en fin helg! Imorgon väntas en chill dag i skolan, inte så många lektioner! Efter skolan ska jag hem, plugga massor inför matte NP och sedan äntligen slinga håret! Ni vet inte hur skönt det känns. Lagom till min födelsedag <3 Nej nu ska jag läsa lite till och sedan blir det att sätta mig i soffan tillsammans med familjen och kolla hockey finalen! Spännande, tror ni Sverige vinner? Håller tummarna PUSS
Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0