SÅ OTROLIGT GLAD

Hejhejhej! Åh vilken underbar torsdag det varit!!! Finner inga ord, var bara tvungen att skriva av mig och dela med mig av min glädje till er! Var ska jag börja... Vädret har ju varit på topp, 21 grader! Vi hade en lång rast mitt på dagen så jag och Cecilia drog till hemköp och köpte isglass. Sedan satte vi oss på en parkbänk och bara njut av solen och allt. Kunde inte bli en bättre rast haha. Dagen avslutades med två nationella i spanska, gick faktiskt hyfsat bra! Inte så svårt. Så fort jag var klar ville jag bara springa från skolan och ut i det fina vädret. Drog till donken och träffade lite folk där, käkade och sedan drog jag och Cecilia för att testa ballerina skor som jag ska köpa imorgon (äntligen, svettas ihjäl i mina converse...) Vi gick hur som helst runt en stund i stan tills vi inte orkade mer, värmen gör en trött asså. Men nu är jag hemma och tar det lugnt, kommer somna snart typ. Imorgon har jag en lååång och behövlig sovmorgon, så härligt! Rätt grymt att gå på gymnasiet ändå :))))) Nää, nu ska jag strax duscha, måla naglarna och kanske kika lite på hockeyn med pappsen <3 myys torsdag Vet ni vad? inte långt kvar tills jag blir ett år äldre nu, just saying. 17 bast om cirka en vecka. Tiden springer iväg! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0