Mysig kväll

Godkväll! Har just nu en riktigt mysig torsdagskväll med min familj! Känns verkligen som fredag idag men det är det inte, vilket är skönt tycker jag. Vill inte att helgen ska komma så fort, har den hellre framför mig så att den inte är över allt för snabbt. Älskar ledighet hehe. Men jag försöker njuta så länge det varar liksom. Idag har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt och fixat lite hemma och så. Man behöver dagar då man verkligen gör INGENTING. Det är så skönt! Bara ligga och lyssna på musik i sängen, titta på någon mysig film, äta något gott kanske osv. Man behöver det så att man laddar batterien riktigt ordentligt och sedan orkar med skolan igen... jappjapp, men imorgon har jag lite ärenden som behöver göras och lite annat så då blir det inte lika lugnt. Har även en uppgift i samhällskunskapen som behöver göras! SISTA uppgiften i det ämnet innan sommarlovet!!! Hur skönt är inte det? Kommer nog försöka göra klart den imorgon, då den bara skall vara på en A4 :))) gött äre Men nu ska jag kolla lite på hockeyn, går väl sådär för sverige...haha, ligger liksom under med 3 mål... Puss & kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0