Fredag

Hej finisar! Det har inte varit någon bloggning och anledningen är att jag har opererat mig. Allt har gott bra och jag kom hem från sjukhuset i förmiddags! När jag kom hem var jag jättetrött så jag åt lite mat och sedan gick jag och la mig i sängen och somnade. Sov jättedåligt inatt på sjukhuset så det var väldigt skönt att jag äntligen kunde sova nu. Sov i 3 timmar! Inte varje dag man gör det mitt på dagen. Men jag behövde det antagligen. Man är väldigt trött efter narkosen och allt var det innebär! Men nu är jag i alla fall hemma och det känns riktigt skönt! Bara så ni vet har jag kryckor nu så kommer nog inte komma upp "dagens"på ett tag haha! Det får vänta helt enkelt. Men annars bortsett från det så ska jag göra så gott jag kan med bloggningen! :) Nu ska jag äta! Hoppas ni har en fin fredagskväll! ;)) puss & kram ni är bäst
Aj aj :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför operera du dig?

2013-05-04 @ 11:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0