En riktigt lyckad födelsedag!

Hejhej! Idag har det varit min födelsedag! Jag har nu fyllt 17 år! Känner ingen skillnad att vara 17 nu men det känns kul. Lite ovant och så men nu är det närmre till 18 iaf! Min dag började hur som helst med att min bästa familj kom och sjung " ja må hon leva" tidigt imorse. Jag fick presenter och kramar <3 hade sovmorgon så kunde ligga kvar en stund och bara vakna till osv. Så lugnt och skönt. I skolan sedan hade jag väldigt lite lektioner, bara en lektion faktiskt! Efteråt drog jag och Cecilia till donken och käkade lunch. Nu kommer jag till det roliga jag ska berätta haha! Vi sitter där en stund och helt plötsligt kommer Amanda, Disa och hennes klasskompis fram till mig med massa ballonger, choklad och blomma och börjar sjunga för mig!! Inför hela donken, haha! Fattar ni vad pin det var eller? Men så fint gjort av mina fina vänner! Jag älskar er och ni betyder så enormt mycket för mig ska ni veta! Utan er är jag ingenting <3 Och tack alla andra underbara som har grattat mig! <3 Ni är bäst. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0