21:e maj

Hej på er! Mår ni bra? Hade nationella idag från 8.30-12.15. Väldigt segt var det att sitta och räkna så länge som vi gjorde. Vi hade dock en rast emellan då man hade chans att sträcka på benen, äta något, gå på toaletten om man behövde det osv. Det var bra. Gick det bra för er som gjorde provet? För mig gick det väl helt ok, matte är mitt svaga ämne, suger på det haha! Men några rätt borde jag väl ha. Det är så otroligt skönt för nu är vi klara med alla nationella proven! Så otroligt skönt!!! Nu kan jag lämna all den skiten bakom mig och gå vidare. Bara att blicka framåt till sommarlovet! Ska bli riktigt skönt att få vara ledig, är så trött på skolan just nu så att det inte går snart! Riktigt seeegt. Men inte långt kvar nu. Kämpa, kämpa. Just nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt! Skall alldeles strax kolla något avsnitt av OTH och sedan ska jag förbereda lite inför imorgon då lilla jag fyller år. Ska ha släktkalas och då är det mycket som skall göras! Igår bakade jag och mammi världens godaste tårta, mmm! Kommer bli riktigt god den asså. Så det är väl mina planer för eftermiddagen/kvällen. Ska även få gjort lite skolarbeten så att jag inte behöver sitta med det i slutet av veckan och helgen! Tänkte även plocka fram kameran och fota mitt hår så ni får se mina ljusa slingor som jag var iväg och gjorde igår! Är jättenöjd! Ljust & fint. Håll utkik vänner <3 Puss, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0