Yoga + croissant

Hej på er! Sitter i soffan helt slut efter all yoga som jag och Klara övat på i stort sätt hela dagen! Hon kom till mig runt halv två och då satte vi igång direkt med att planera och sätta ihop vårt yoga pass. Det har gått bra och tillslut blev det klart! Tror det kommer bli riktigt bra på måndag när vi ska visa och hålla det för hela klassen. Blir spännande! Men självklart tog vi också en paus mitt i allt och fikade litegrann, mys. Min farmor var på besök och hon hade med sig god fika så det åt vi! Jättemysig dag har det varit <3 Nu gör jag inget speciellt, vi har gäster hemma nu. Men kanske att jag drar mig undan sedan och kollar på film eller nåt, får se! Men det blir en lugn lördag för jag känner mig lite trött. Hoppas ni får en bra lördagskväll för det ska jag ha! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0