Vill ha lov nuuuu

Hejhej! Dålig uppdatering har det varit men det ska det bli ändring på! Det har varit mycket med plugget i början på veckan så jag har haft fullt upp plus att jag slutat skolan sent och så. Man är trött när man kommer hem också osv. Men nu har det lugnat ner sig ordentligt och jag känner att påsklovet börjar närma sig på riktigt nu! Ska bli så otroligt skönt med ledighet, finns inga ord som kan beskriva hur det känns. Men hur som helst så håller jag fortfarande på med min rapport (jag veeet, det låter som jag aldrig blir klar) och det går bra, inte långt kvar nu på riktigt haha. Den ska skickas in senast imorgon och jag har bara en sak kvar att skriva! Men har jag tur så hinner jag klart och kan skicka in den redan ikväll, åh vore så bra! Så fort jag är klar med allt så kommer det läggas mer tid på bloggen, det lovar jag. Nu ska jag fortsätta med allt som ska bli klart! Hoppas ni haft en bra dag <3 Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0