Våffla, grädde & sylt

Hejhej! Kom hem från mormor & morfar för en stund sedan. Hade en jättemysig kväll med dem! Vi umgicks och åt våfflor! Så gott var det, mums. Min mormor gör världens godaste våfflor, tack för en mysig kväll! <3 Nu är onsdagen över och det känns skönt. Har inga mer läxor denna vecka så jag kan ta det lugnt :) Imorgon ska jag och min klass på studiebesök hos Renova! Blir nog roligt haha! Få reda lite på hur de gör med förbränning av soppor osv. Usch känns som att hela jag kommer lukta som en soppbil efter att jag varit där, äsch nejdå! Nu ska jag alldeles strax krypa under täcket och sova. Godnatt bästa ni! <3 Imorgon hörs vi med roligare inlägg här på bloggen och framförallt BILDER! Måste bli bättre på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0