There'll be no sunlight if I lose you baby

Ligger i min mysiga säng och ska sova nu. Imorgon är det en sådan lång, äcklig dag så jag vill inte ens tänka på det haha. Ett prov väntas och sedan blir det att sitta och räkna matematik i 2 timmar, normalt och så! Men jag ska självklart inte klaga för om 3 dagar har jag faktiskt lov, och det är underbart. Längtar till påskafton för då händer det lite roliga saker! Älskar påsken, det är verkligen den finaste och mysigaste tiden på året! Men just nu behöver jag fokusera på det som jag har kvar att göra. Satt en lång stund på eftermiddagen förut och skrev på min svenska rapport, inte mycket kvar nu! Åh va skönt det kommer vara när den skiten är över, så mycket jobb och slit man måste lägga på en sådan sak, helt sjukt. Jappjapp men nu ska jag söva! Hoppas det är lika fint väder imorgon som det varit idag, underbart! Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0