Stor gottispåse & min Disa

Godkväll! Just nu är jag hemma hos Disa och myser! Vi håller på och fixar min blogg för fullt så det ni ser på min blogg nu är bara tillfälligt! Det kommer upp en helt ny design senare ikväll när vi förhoppningsvis är klara! Håll utkik mina vänner <3 Hur som helst har jag haft en bra fredag! Var ledig från skolan idag och jobbade hemifrån istället så det var riktigt skönt! Sedan så var jag iväg och träffade Jennifer. Vi gick till deras elevsalong och så klippte hon mig! Hon är jätteduktig verkligen, blev riktigt nöjd! <3 Efteråt mötte jag upp Disa, vi åt lite och sedan drog vi till Ica och köpte godis! Godiset var billigt och det märktes ska ni veta. Fick trängas och knuffas för att komma åt det man ville ha ju haha! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0