Skola imorgon igen

Godkväll på er! Jag pluggade hela dagen idag! Har verkligen inte gjort något annat. Det har varit jättefint väder ute men jag lyckades aldrig ta mig från skrivbordet och komma ut. Tänkte ta en PW men det blev inte så. Har varit nervös inför provet som jag har imorgon så jag har bara velat lägga all tid på plugget! Det känns ganska bra nu, är hyfsat redo för provet. Kommer kolla igenom mycket imorgon innan osv så det ska nog gå bra. Det får gå som det går, det är ett prov liksom haha. Nu på kvällen har jag fixat lite för morgondagen, målat naglarna osv. Tänkte att jag skulle fundera ut vad jag ska ha på mig också! Har ingen aning, får lägga fram något. Imorgon börjar alltså en helt ny vecka IGEN haha. Allt går så fort hela tiden, helgen bara springer iväg och man hinner knappt tänka efter och njuta. Dock så ser veckan bra ut enligt mig! Har som sagt ett prov imorgon och sedan på tisdag en spanska läxa. Därefter inget mer! SÅ skönt. Kommer kunna ta det lugnt i stort sätt hela veckan, lycka för mig. Har börjat kolla en ny serie nu också så jag kommer lätt ligga uppe sent och kolla på massor! <3 Nee, men nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng. Hoppas ni haft en bra helg! Vi hörs imorgon bästa ni! Kanske att det kommer upp "Dagens" imorgon också. Håll utkik Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0