Mysig dag

Hola! Imorgon är det måndag och jag har fixat och förberett med saker här hemma hela dagen! Var duktig och fick gjort en spanska läxa som är till på tisdag. Känns riktigt bra att jag tog det beslutet att göra den! Man skulle skriva en text om sin barndom osv, blev riktigt nöjd med den faktiskt. Ser väl helt okej proffsigt ut när jag kollar på den, haha! Fast vågar inte vara så säker på det, kan ju lika gärna vara så att den är full av massa fel haha. Nej det får vi inte hoppas. Sedan så har jag fixat ordning i mitt rum och dammsugit! Känns så fräscht och fint nu. Kollat i min kalender också om vad som ska göras osv. Veckan ser helt okej ut och det finns plats för några träningspass! Det första börjar redan imorgon faktiskt. Bokat in mig på ett pass på gymmet som varar i 55 min! Nu ska det svettas riktigt ordentligt. Önskar er en fin vecka! Snart påsklov nu ju, kämpa, kämpa! Nee, nu ska jag skära upp lite färsk ananas och mumsa på, gottgottigottgott<3 sedan blir det sängen och läsa bok. Godnatt, puss & kram
Min lunch idag! Keso + melon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0