Måndagsmys med Disa

Godkväll! Kom hem från Disa för en stund sedan! Vi träffades efter skolan och sedan drog vi hem till henne och bara umgicks med varann för det var väldigt längesedan! Hade saknat min vän så det var bra att vi hann träffas idag. Vi åt middag tillsammans och sedan gjorde vi läxor. Ett perfekt avslut på denna måndag! och nu är första dagen på veckan över! Bara att kämpa de tre sista dagarna och vips så är det helg igen haha. Det går så fort allting, hinner inte med att tänka! Men hur som helst vill jag säga att jag är jätteledsen för att det inte blev några "dagens" idag. Jag sa i gårdagens inlägg att jag skulle försöka lägga upp det! Och det var jag faktiskt bomb säker på att jag skulle göra också, hade absolut inte glömt det! Men det blev ju ändrade planer idag att jag träffade Disa istället så jag hann inte med det såklart. Men det ska komma upp någon denna veckan i alla fall, kan inte lova när man jag ska försöka! Tycker det är så mycket roligare när det kommer upp mer bilder på bloggen! Och apropå bilder så ska jag och Disa kanske, kanske, kanske försöka komma ut i helgen och fota till min nya våriga header, om nu vädret är fint såklart! Tycker om min header men jag känner att det är dags för en förändring nu om man säger så, eller vad tycker ni? :) Nu är det dags att sova för min del, ska upp tidigt imorgon! Puss & godnatt <3
Jag och Disa <3

Kommentarer
Postat av: Disa Thorsson

Love you, always!! <3

2013-03-04 @ 22:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0