LOVE PINK

Hej på er! Mår ni bra? Känner mig trött idag också, vet inte riktigt varför. Men det känns som att jag har virus i kroppen eller nåt, vet inte. Håller antagligen på att bli sjuk eller nåt, skulle inte förvåna mig i alla fall. Det är många som varit/är sjuka så det är inte så konstigt! Hur som helst har min torsdag varit helt okej. Var ju på studiebesök hos Renova imorse med klassen och jag kan säga att det var intressant att höra lite om soppor, förbränning, återanvändning osv. Bra att veta var allt tar vägen och hur mycket vi egentligen slänger! Efter besöket tog jag och mina vänner bussen tillbaka till stan. Vi var vrålhungriga så det fick donken för alla, enkelt & gott, typ... haha. Föredrar hellre sallad eller nåt men jag är glad att jag fick äta haha. När vi hade ätit, hade det varit skönt att få åka hem men icke sa nicke! Vi hade EN lektion kvar och det var språk -.- riktigt segt var det att behöva ta sig tillbaka till skolan när man vet med sig att de andra inte hade språk. Men lektionen gick fort och var snabbt över, skönt! Drog sedan hem, fast först var jag förbi Amanda och hämtade en sak... nämligen det ni ser här nedan! Min kompis syster var i London och då köpte hon en pure seduction (body mist) och ett par fina trosor från Victoria´s secret till mig! tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0