Lördagsmys

God kväll! Ledsen för sämst uppdatering idag men jag har haft fullt upp! Gjorde några ärenden med mammi! Vi var på Ikea och köpte lite saker till mitt rum bland annat. Hade inte varit på Ikea på ett tag så det var kul att få åka dit och köpa lite behövliga saker! Tycker alltid att de har så käcka saker där. Fick med mig en klädhängare, ett nytt påslakan och så! Klädhängaren passade jättebra i mitt rum och jag är super nöjd verkligen! Älskar inredning, så roligt att få fixa i sitt rum. Men det är inte helt klart ännu, fattas saker men man får börja någonstans om man säger så. Tänkte att ni ska få bilder på mitt rum när jag är nöjd och känner att det är klart! Mycket roligare då tycker jag! Men kanske att jag lägger upp små sneak peaks eller nåt om ni skulle vilja det? Jag har hur sim helst haft en toppen dag och nu är det dags för mig att förflytta mig till soffan, slå på tv:n och kolla på finalen av melodifestivalen! Ska bli SÅ spännande att få se vem som vinner! Vem hejar ni på? Jag är inte helt säker ännu men jag tycker att Anton Ewald är bra! Önskar er en fin lördagskväll! Puss o kram
Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0