If love was a storybook, we´d meet on the very first page

Godkväll fina läsare! Det är påsklov, rapporten är inskickad! Och det känns otroligt skönt. Nu kan jag pusta ut och njuta av min ledighet. Har planer för helgen och det ser jag framemot. Imorgon är det långfredag och jag ska inte göra något speciellt! Ska städa mitt rum, bädda rent i min säng, plocka ordning osv. Sedan ska jag göra ärenden också, blir förhoppningsvis en bra dag! Annars då?, har ni haft en bra skärtorsdag? Min har varit riktigt bra! Slutade däremot sent men jag klarade mig igenom det som tur var, men segt var det! Vi hade en fet rast mitt på dagen så jag och Klara drog ner till stan och kollade lite i affärer och hade det bra helt enkelt haha. Jag kollade efter något att ha på mig till påsk och jag lyckades hitta en fin tröja på Zara! Ska iväg imorgon också och kolla efter ett par byxor eller nåt. Blir nog kanoners ;) Nu tänkte jag måla mina naglar med ett nytt fint lack innan jag hoppar i säng! Är jättetrött och det har varit en lång dag. Behöver sova. Vi hörs imorgon, godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0